✿ clock in blog ✿

Monday, October 29, 2012

excited pakai dompet hehehe



nie dompet aku ler, first time kot nak pkai dmpet cmni sebelum ni tak pernah pun aku nak pkai dmpet sebesar nie selalu aku pkai yang dompet yg letak kad bnyak2 tu .. skunk nak jadi ladies sikit bawak dompet besar2, warna dompet nie buat aku tertarik tu sebab nak pkai dmpet nie.. tapi leceh ar nak kne pegang sini sana, aku ni dh ar pelupa takot ty tak pasal2 dmpet ni tertinggal merata2 mati aku.. tapi bila aku tgok org pkai dmpet cmni aku rasa nak tu sebab aku nak biasa kan diri aku pkai dmpet cmni.. harap2 lah aku kekal lama dgn dmpet ni kalau tak dmpet ni dok jelah dlm almari aku selama-lamanya.. skunk aku berjalan diiringi dgn dompet aku nie, takpe kali nie law aku jalan2 kasi hubby aku yang pegang kan.. bukan buli tapi takot terlupa jew n letak merata2 tmpt.. iissshhh tak cye ar aku pkai dmpet cmni kalau tak jgn harap aku nak pkai melecehkan aku jew.. takpe kali nie nak buat perubahan pd diri pulak jeng..jeng..jeng.. 
P/S: u tolong pegang kan nty ea bila kita kua hehehe

No comments:

Post a Comment